Blog

Verantwoordelijk zijn voor het managen van zowel online als offline projecten, waarbij je ervoor zorgt dat alles soepel verloopt en binnen de gestelde deadlines wordt opgeleverd.
Continue Reading
Strategie en concept doorvertalen naar diverse visuele middelen waaronder social content: Content kalenders opmaken, advertenties, websitedesign, logo’s, presentaties etc.
Continue Reading
Strategie en doelstellingen doorvertalen naar concreet plan met diverse online marketing kanalen. Met online marketing audits inzichten in kaart brengen en verbeteracties doorvoeren.
Continue Reading
Bedrijven besteden steeds meer aandacht aan hun marketing. Marketingcampagnes worden tot in steeds meer detail geanalyseerd en geoptimaliseerd. Doel is vaak om een voorspelbare return on investment (ROI) en concrete omzet te krijgen. Deze aanpak is weinig mis mee. Het resulteert in campagnes van hoge kwaliteit en zorgt ervoor dat de marketingmedewerker met cijfers kan onderbouwen...
Continue Reading
Misschien heb je al eens gehoord van Growth Hacking of ben je volledig nieuw met de term. Growth Hacking bestaat al langere tijd, maar is pas recent bekender geworden bij een groter publiek. De bekende startups als Uber, Dropbox en Airbnb hebben hun groei te danken aan hun zeer succesvolle ‘Growth Hacks’. Het is de kunst...
Continue Reading
1 2